۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۱۲۰۵

فرماندار جدید اردل معرفی شد

کوروش سبزواری ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردل معرفی شد.
فرماندار جدید اردل معرفی شد
به گزارش جهانبین نیوز، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم معرفی فرماندار جدید اردل اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است، امید می‎رود با محقق شدن حماسه سیاسی، شاهد تحقق حماسه اقتصادی نیز باشیم.

وی افزود: تحقق حماسه اقتصادی نیازمند شناسایی استعدادها و توانمندی‌های کشور است که در این میان نیروی انسانی نیز نقش مهمی ایفا می‎کند.

مرادی با بیان اینکه بهره‌گیری از نیروهای انسانی کارآمد می‎تواند نقش مهمی در راستای توسعه همه جانبه استان داشته باشد، گفت: تلاش ما بر این است تا با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و توانمند و انتصاب مدیران شایسته گام محکمی در راستای رشد و توسعه همه‌جانبه استان برداریم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و بهبود منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نارسایی‌های موجود در استان، تصریح کرد: با وجود اقداماتی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در استان انجام گرفته اما هنوز کاستی‌های بسیاری وجود دارد که مدیران و مسئولان با کار و تلاش باید این کاستی‌ها را برطرف کنند.

مرادی، وحدت را لازمه توسعه‌یافتگی استان دانست و اظهار کرد: حفظ و تقویت وحدت و یکپارچگی استان می‎تواند بسیار از مشکلات و مسائل استان را برطرف کند.

 در پایان این مراسم از زحمات فیروز خسروی، فرماندار سابق اردل تقدیر و کوروش سبزواری به عنوان سرپرست این فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۹:۵۷

27 Dec 2019